پروژه ها

نهاد ها

راهنما

وبلاگ

پروفایل

search

چگونه می توانیم از پروژه حمایت کنیم؟

blog

هر کسب و کاری که در سامانه کارماران ثبت نام می کند و متقاضی است، قبل از اینکه برای نمایش در سکو قرار بگیرد، جهت ارزیابی و ایجاد ارتباط اولیه با کسب و کار به نزدیک ترین نهاد اجتماعی محله خود ارجاع داده می شود. نهاد اجتماعی پس از بررسی های احراز موجودیت کسب و کار، تایید یا رد خود را نسبت به پروژه اعلامی دارد. پس از انجام ارزیابی های نهایی پروژه ها بر روی سکوی کارماران به نمایش در می آید. اکنون زمان آن است که نهاد اجتماعی از کسب و کارهای مورد نظر خود حمایت مالی نماید.

لازم به ذکر است سقف حمایت از هر پروژه در کارامان به صورت خودکار توسط پلتفرم به نهاد حمایت کننده نمایش داده می شود و می تواند تا سقف معین شده از هر پروژه ای حمایت نماید. هدف کارماران افزایش مشارکت های مردمی و جمع سپاری عمومی است، لذا برای جلوگیری از متمرکز شدن حمایت صرفا بر روی پروژه خاص، تلاش می شود تا تعداد پروژه های مرود حمایت نهاد افزایش یافته و بتواند از سایر مشارکت های مردمی نیز بهره مند شود.

همچنین برای افزایش مشارکت های مردمی می تواند مدل حمایتی خود را به مدل کارت امتیاز تغییر دهد. به عبارتی نهاد اجتماعی با صدور کارت های امتیاز، حمایت خود را مشروط به حمایت سایر حامیان می کند، به نحوی که ما به ازای حمایت سایر حامیان، مبلغ معینی به صورت خودکار از پروژه مد نظر حمایت دریافت می شود.


برچسب‌ها: