پروژه ها

نهاد ها

راهنما

وبلاگ

پروفایل

search

نحوه بودجه بندی در کارماران

blog

شیوه بودجه بندی!

یک لیست تهیه کنید

در بخش ثبت هزینه ها،تمام هزینه‌های ممکن اعم از هزینه های ضروری، هزینه­ های زیرساختی، هزینه های توسعه ای و سرمایه در گردش را ثبت کنید. حتی هزینه‌های کمتر آشکار، مانند حمل و نقل و بسته‌بندی حباب‌دار. هر چقدر لیست هزینه ها با جزئیات بیشتر باشد می تواند اعتماد بیشری را برای حمایت جلب کند.

هر مولفه را برآورد کنید

اکنون به سراغ لیست خود بروید و قیمت هر مورد را مشخص کنید. به عنوان مثال، «خرید مواد اولیه» ممکن است شامل خرید مواد به کار گرفته شده در محصول باشد، یا خرید ابزار های مصرفی تجهیزات و یا اقلام مربوط به بسته بندی و... باشد، بنابراین قیمت‌های هر بخش را به تفکیک مشخص و پس ارزیابی بازار و استعلام قیمت، میالغ را به عنوان هزنیه ثبت کنید. این کار را برای همه موارد لیست انجام دهید.

روی شبکه نزدیکانتان حساب کنید

کارماران  یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن پروژه خود با افراد جدید است. با این حال، بیشتر حمایت مورد نظر شما از شبکه های نزدیک به شما و افرادی که بیشتر با شما سر و کار دارند تامین می شود. در ارزیابی خود مخاطبانی را که از دوستان و طرفداران گرفته تا شبکه های مجازی می توانند در تامین مالی شما سهیم باشند در نظر بگیرید و بر اساس تعداد حامیانی که می‌توانید به‌طور واقع بینانه از آن ها حمایت دریافت کنید، بودجه خود را تعیین نمایید.


برچسب‌ها: