پروژه ها

نهاد ها

راهنما

وبلاگ

پروفایل

search

مدیریت کیف پول و صندوق نهاد اجتماعی

blog

هر نهاد اجتماعی به عنوان یک تسهیل گر کارآفرینی و اشتغال دارای یک کیف پول دیجیتال است و  به واسطه کیف پول خود می تواند از هر پروژه ای که در سکوی کارماران ارائه شده است حمایت مالی کند. نهاد می توانند از راه های مختلفی کیف پول خود را شارژ کنند.

  1. اعضای خود و افرادی که حضور دائمی در نهاد اجتماعی دارند
  2. خیرین بزرگی که با نهاد اجتماعی در ارتباط هستند و یا مخاطبانی که از کانال رسانه ای نهاد به آن ها اطلاع رسانی شده
  3. حامیانی که در پلتفرم کارماران به دنبال نهاد های مورد اطمینانی هستند که بتواند به نمایندگی از ایشان به صورت مستمر از کسب و کارها و پروژه های خاص حمایت کنند.

کیف پول نهاد اجتماعی از طریق لینک اشتراک گذاری قابلیت ترویج و تبلیغ دارد و می توانند در گروه ها و کانال های مجازی و واقعی برای جمع آوری حمایت انتشار دهند.

لازم به ذکر است نهاد های اجتماعی امکان برداشت نقدی از کیف پول خود را ندارند و صرفا می توانند از طریق حمایت از کسب وکارهایی که در سامانه کارماران ثبت نام کرده و تایید شده اند از کیف پول خود برداشت نمایند.

نهاد اجتماعی اختیار کامل بر روی نحوه هزینه کرد خود دارد و می تواند از هر پروژه ای که علاقه مند باشد حمایت کند. اما گاهی اوقات مبالغ واریز شده از طریق حامیان مشروط به هزینه کرد در محدوده و منطقه حضور نهاد اجتماعی است. لذا حمایت های مشروط صرفا در محدوده ثبتی نهاد اجتماعی قابل برداشت و انتقال می باشد.

به منظور بهره وری بالا و استفاده حداکثری از منابع موجود در ذخائر مالی موجود در کسب پول نهاد های اجتماعی، کارماران طی قوانین و مقرراتی که وضع و به امضای نهاد اجتماعی رسانده است، اجازه انباشت دارایی و عدم استفاد از منابع موجود نهاد را نمی دهد و در بازه های مشخصی به نهادهایی که منابع انباشت شده را صرف حمایت از پروژه ها نمی کنند اخطار می دهد. در صورت تکرار و یا احراز تخلف، کارماران این حق را دارد که بخشی از مبالغ انباشت شده در کیف پول نهاد را به نمایندگی از نهاد به نزدیک ترین پروژه های ثبت شده در محدوده نهاد به عنوان قرض الحسنه پرداخت نماید. قوانین و مقررات کامل را می توانید از بخش آیین نامه نهاد اجتماعی دریافت کنید.

پس از پرداخت اقساط از طرف متقاضی مبالغ واریز از سوی نهاد به طور تدریجی و نسبت سهم خود از کل مبلغ قسط ماهانه به کیف پول نهاد اجتماعی واریز می گردد و می تواند مجددا از پروژه های دیگر حمایت کند.

 


برچسب‌ها: