قصه کسب و کارتان را بگویید!
تصور کنید پروژه تان را می خواهید برای دوستتان توضیح دهید.
چه چیزهایی را برای او تعریف می کردید؟
چه سوالاتی ممکن است از شما بپرسد؟
و چگونه به او نشان می دهید که جدی، آماده و قادر به انجام یک کار عالی هستید؟
صفحه پروژه شما فرصتی است که به مردم بگویید: چه کسی هستید، چه چیزی می خواهید بسازید، چرا و چگونه.
آیا نمی دانید چگونه شروع کنید؟ این شش سازنده بینش هایی را در مورد آنچه که یک صفحه پروژه عالی را می سازد به اشتراک گذاشتند. بررسی پروژه های موفق در دسته بندی خود، راه مناسبی است برای مشاهده اینکه حامیان و مخاطبان شما چه نوع اطلاعاتی را انتظار دارند. همچنین دوره ما در مورد داستان سرایی استراتژیک می تواند به شما کمک کند پویشی ایجاد کنید که مخاطب را نسبت به طرحتان کنجکاو کند.
اگر پروژه شما ساده و سرراست است، احتمالا صفحه پروژه شما نیز با اطلاعات ساده تکمیل شده باشد . اگر کار پیچیده تری انجام می دهید، جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارید تا نشان دهید که می دانید چه کاری انجام می دهید. در هر صورت، چند سوال اساسی وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهید:
شما کی هستید؟
خودتان، تیمتان و هر کار مشابهی را که انجام داده اید معرفی کنید ( نمونه هایی را نشان دهید! ).
قصد دارید چه چیزی تولید کنید ؟
هرچه جزییات بیشتر، بهتر. طرحها ، نمونهها ، نمونههای اولیه بیشتری راارائه کنید به حامیان کمک میکنند تا به اندازه شما به پروژه شما علاقمند شوند.
این پروژه از کجا آمده است؟
به مخاطبانتان بگویید که چگونه این ایده را به دست آورده اید، و تا کنون چقدر به موفقیت رسیده اید. به اشتراک گذاری تاریخچه پروژه به دیگران کمک می کند تا نوع کار شما و نحوه انجام آن را درک کنند.
چه برنامه ای دارید؟
یک جدول زمانی مشخص و مشخص برای آنچه حامیان می توانند انتظار داشته باشند، تنظیم کنید .
چقدر بودجه نیاز دارید؟
یک تفکیک ساده به حامیان اجازه میدهد بدانند که شما به همه چیز فکر کردهاید و برنامهای قابل اجرا دارید، بنابراین آنها میتوانند به شما اعتماد کنند و از پروژه شما حمایت کنند.
چه دغدغه ای دارید؟
به مخاطبانتان بگویید که چرا به پروژه خود علاقه مند هستید و به چه دلیل متعهد به تحقق آن هستید و قرار است چه مسئله ای را در محل زندگی خود یا کشورتان حل کنید.
برچسبها:
دسته بندی مقالات
مطالب مرتبط
آخرین دیدگاهها