پروژه ها

نهاد ها

راهنما

وبلاگ

پروفایل

search

برای اطلاع رسانی پروژه تان زمینه چینی کنید!

blog

یک یا دو هفته قبل از راه اندازی، پروژه خود را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید تا آنها را زودتر در جریان ایده خود قرار دهید. در اینجا دو ابزار وجود دارد که می تواند کمک کند:

پیش نمایش صفحه

صفحه پیش‌نمایش قابل اشتراک‌گذاری شما، همان پروژه کامل شماست که بعد از تایید کارشناسان بر روی سکوی کارماران به نمایش در خواهد آمد، از جمله عنوان پروژه، ویدیو، توضیحات و گزارشات شما را نشان می‌دهد. این صفحه را با خانواده، دوستان و همکاران نزدیک خود به اشتراک بگذارید تا در مورد همه چیز از شیوه ارائه ایده گرفته تا تصاویر و مستندات بازخورد داشته باشید.

صفحه قبل از راه اندازی

هنگامی که پروژه شما توسط تیم اعتماد و ایمنی ما تأیید شد، به صفحه پیش از راه‌اندازی خود دسترسی خواهید داشت . این صفحه به شما این امکان را می دهد که با به اشتراک گذاشتن تصویر، عنوان و توضیحات پروژه خود، پروژه خود را آزار دهید. از اینجا، حامیان بالقوه می توانند انتخاب کنند که پس از راه اندازی پروژه شما مطلع شوند. این یک راه مفید برای ایجاد شتاب در اطراف پروژه شما قبل از راه‌اندازی است بدون اینکه تمام جزئیات شاداب را از بین ببرید.

با بازاریابی عملکرد به حامیان بیشتری دست پیدا کنید

برای جذب حامیان بالقوه فراتر از شبکه خود، میزان قرار گرفتن کمپین خود را با بازاریابی عملکرد به حداکثر برسانید. از تبلیغات هدفمند کارماران برای گسترش تأثیر پروژه خود استفاده کنید.

 

 


برچسب‌ها: