پروژه ها

نهاد ها

راهنما

وبلاگ

پروفایل

search

اگر در انجام تعهد دچار مشکل شده اید...

blog

تاخیر در اجرای پروژه، اختلال در روند تولید، یا وجود یک مانع در بازپرداخت اقساط ماهیانه و ... نمونه هایی از مشکلاتی است که ممکن است در فرایند انجام تعهدات برای شما به وجود بیاید.

در اولین فرصت پس از بروز نشانه هایی از چالش و موانع، در قالب ثبت وضعیت پروژه، جامعه حامی خود را در جریان بگذارید. شما می توانید با تنظیم یک گزارش یا یادداشت وضعیت خود را اطلاع رسانی کنید. ارتباط باز و صادقانه همیشه بر سکوت رادیویی ارجحیت دارد و می تواند بین شما و حامیانتان اعتماد طولانی تری ایجاد کند.

در صورتی که به هر دلیلی موفق به پرداخت هر یک از اقساط خود نشدید، می توانید این موضوع را با حامیان خود درمیان بگذارید. شما می توانید از حامیان خود تقاضا کنید تا به شما فرصت بیشتری بدهند و یا اینکه مبلغ قسط به تاخیر افتاده را به شما ببخشند. در این صورت حامیان شما پس بررسی گزارشات و وضعیت پروژه شما، ممکن است اقساط عقب افتاده را تا ماه های پس از اتمام دوره بازپرداخت به تعویق بیاندازند و یا اینکه به نسبت سهم حامیان از اقساط هر ماه، مبلغ سهم خود را با توجه وضعیت پروژه به شما ببخشند و از دریافت مبلغ آن صرف نظر نمایند. لازم به ذکر است بخشش اقساط صرفا حقی است که در اختیار حامیان مستقلی است که به طور مستقیم از شما حمایت کردند و نهاد های اجتماعی حق بخشش مبالغ حمایت شده از سوی صندوق خود را نخواهند داشت و صرفا می توانند بازه بازپرداخت را طولانی تر کنند. این راهکار دارای قوانین و مقرراتی است که در بخش قراردادها به اطلاع شما می رسد.

 

 


برچسب‌ها: