پروژه ها

نهاد ها

راهنما

وبلاگ

پروفایل

search

از نهادهای اجتماعی کمک بگیرید!

blog

نهادهای اجتماعی به عنوان تسهیل گر کسب و کار شما می توانند ظرفیت های متنوعی را در اختیار شما قرار دهند.  این نهادها به عنوان حلقه واسط میان برخی از حامیان و کسب و کارها و هم به عنوان نهاد نظارتی و مشورتی کارماران به ارتقای توانمندی کسب وکارها و تامین منابع محلی و منطقه ای نقش مهمی ایفا می نمایند.

تعامل موثر و مستمر با نهاد های اجتماعی اطرافتان می تواند در رفع موانع موجود در رشد کسب و کار، ایجاد ارتباطات تجاری مطلوب، توسعه فروش و بازاریابی، تامین مالی، آموزش و توانمند سازی، معرفی مربیان و مشاوران و خدمات دهندگان، شناسایی و معرفی نیروی کار مورد نیاز برای کسب و کار و ... کمک رسان و همراه شما در پیشرفت کسب و کارتان باشند.

پس از ثبت نام اولیه شما به عنوان صاحب پروژه، نهاد های اجتماعی مستقر در محدوده کسب و کار شما و یا  مرتبط با موضوع پروژه تان  به شما معرفی میگردد. در مقابل نیز اطلاعات پروژه شما در پنل نهاد های اجتماعی قابل مشاهده است. تعامل و ایجاد ارتباط موثر با نهاد های اجتماعی می تواند سرعت تامین مالی شما را چندین برابر افزایش دهد. چرا که در کنار ده ها خدمتی که نهادها می توانند به کسب و کارها ارائه دهند، هر نهاد اجتماعی در سامانه کارماران دارای کیف پول معینی (صندوق قرض الحسنه) است که می توانند از طریق کیف پول خود مبالغ و وجوهی که از طریق شبکه اعضای خود تامین کرده اند در اختیار شما قرار دهند.

 


برچسب‌ها: