پروژه ها

نهاد ها

راهنما

وبلاگ

پروفایل

search

ارتباط با حامیان

blog

در طول پروژه خود، با حامیان ارتباط برقرار کرده و آنها را از پیشرفت خود مطلع کنید. به‌روزرسانی‌های پروژه، صفحه گزارشات، سیستم پیام‌رسانی کارماران به شما کمک می‌کند حامیان خود را در جریان پیشرفت پروژه خود نگه دارید. این فرصتی است که در پروژه های بعدی از حامیان قبلی خود کمک بگیرید.

به روز رسانی ها

صفحه پروژه خود را به عنوان وبلاگ کسب و کار خود در نظر بگیرید. حامیان را از طریق به‌روزرسانی‌های مستمر و قابل اشتراک‌گذاری درگیر نگه دارید و آنها را تشویق کنید تا مانند این پروژه ، اخبار پیشرفت شما را منتشر کنند. می‌توانید به‌روزرسانی‌های متنی ارسال کنید، یا می‌توانید تصاویر، ویدیو و حتی کلیپ‌های صوتی را در آن قرار دهید. در بیشتر مواقع حامیان صرفا به دنبال تامین مالی پروژه شما نیستند، بیشتر آن‌ها دوست دارند از جزئیات نحوه تکمیل پروژه و فرایند آماده سازی محصولاتتان از زاویه دید شما نگاه کنند.

 

پیام ها

می‌توانید از پیام‌ها برای برقراری ارتباط با حامیان یک به یک استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پیام ها و نظرات خود را به طور منظم بررسی کنید و به هر سوالی پاسخ دهید. اگر متوجه شدید که اغلب درباره یک موضوع سؤالاتی دریافت می کنید، آن را موضوع به روز رسانی بعدی خود قرار دهید.

 

پروفایل کسب و کار.

هنگامی که پروژه شما با موفقیت تامین مالی شد، شما می توانید مخاطبان خودتان را به صفحه اختصاصی خود، هدایت کنید که بتوانند کار فعلی و داستان پیشرفت شما را دنبال کنند. به دنبال الهام هستید؟ از این صفحه دیدن کنید .

حامیان از به روز رسانی های منظم، روشنگر و صادقانه استقبال می کنند. در ارتباط با تاخیرها یا تغییرات در برنامه های اولیه خود تردید نکنید - یا فقط بررسی کنید. (اگر حامیان برای مدتی از شما خبری ندارند، نگران هستند که ممکن است در انجام کاری که قول داده اید با مشکل مواجه شوید.) کنجکاو سازندگان دیگر چگونه به به روز رسانی حامیان خود نزدیک شده اند؟ اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد .

 


برچسب‌ها: