پروژه ها

نهاد ها

راهنما

وبلاگ

پروفایل

search

ابزارهای شما در کارماران

blog

داشبورد کسب و کار

داشبورد کسب و کار شما یک نمای کلی از همه چیزهایی که اتفاق می‌افتد به شما ارائه می‌دهد: لیست پروژه های شما، میزان پیشرفت تامین مالی، لیست افراد و حامیانی که از شما حمایت کردند، تفکیک کارت های امتیازی که حامیان انتخاب می‌کنند و به طور کلی یک بازخورد کامل از تمام فعالیت‌های شما به عنوان صاحب کسب و کار

کیف پول

یکی از ابزار های در دسترس شما برای مدیریت مالی حساب خود، کیف پول کارماران است.

شما در زمان ثبت نام به عنوان کاربر عادی، صاحب یک کیف پول دیجیتال می شوید. تمامی تبادلات مالی در سامانه کارماران از جمله خرید خدمت، حمایت از کسب و کار ها، واریز مبلغ حمایت شده و صندوق مالی نهاد های اجتماعی، مدیریت دارایی و... همگی از طریق کیف پول کارماران انجام می پذیرد.

در صورت نیاز می توانید به میزان مبلغ مورد نیاز درخواست برداشت خود را ثبت نموده و ظرف مدت معین، مبالغ خود را در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

بوم مدل کسب و کار هوشمند

برنامه‌ای برای اجرای موفق مدل کسب‌وکار، شناخت منابع درآمد، مشتریان هدف، محصولات و جزئیات امور مالی است.

در واقع بوم مدل کسب‌وکار استراتژی و برنامه‌ای است که توضیح می‌دهد کسب‌وکار شما چطور می‌خواهد درآمد کسب کند. می‌توان گفت که بوم مدل کسب‌وکار ابزاری برای مدیریت استراتژیک است که به شما در تجسم و ارزیابی ایده کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

این سند یک‌صفحه‌ای شامل نُه بخش مختلف است که هر کدام نشان‌دهنده یکی از عناصر مختلف کسب‌وکار است.

داشبورد حسابداری

یکی از ابزار های محوری و بسیار مهمی که کارماران در اختیار شما قرار داده است. نرم افزار آنلاین حسابداری است. نرم افزار حسابداری آنلاین کارماران یک سامانه ابری با قابلیت مدیریت دریافت و پرداخت ها، خرید و فروش، انبارداری، ثبت خودکار اسناد، صدور فاکتور خرید و فروش ده ها قابلیت دیگر و همچنین دریافت گزارش  متنوع  می باشد.

با نرم افزار حسابداری آنلاین کارماران میتوانید در هر لحظه و هر جا امور مالی خود را انجام داده و به راحتی امور مالی کسب و کار خود را مدیریت کنید و نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت سخت افزاری و نصب و بروزرسانی سایر نرم افزار ها مالی و حسابداری ندارید.

داشبورد مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

نرم افزار آنلاین CRM مجموعه ای از ابزارهایی است که از طریق ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتریان، کسب و کار را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور می سازد. 

همچنین، با گردآوری اطلاعات و ذخیره سازی در یک پایگاه داده یکپارچه، صاحبان کسب و کار  را در درک صحیح و دقیقی از مشتریان کمک می کند. اطلاعاتی مثل اینکه از چه طریقی با شما آشنا شده‌اند (تبلیغات، معرفی دوستان و...)، راه‌های ارتباطی‌شان چه بوده (تماس تلفنی، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و...)، چه محصولی از شما خریده‌اند،آخرین خریدشان کِی بوده است، چقدر رضایت دارند، چه مشکلاتی دارند و...

هرچه این تعامل و ارتباط بیشتر می‌شود، سابقه‌ و پرونده‌ای که از مشتری به دست می‌آورید هم سنگین‌تر می‌شود! جمع‌کردن منظم و دقیق این همه داده و دسترسی به تمام پیام‌ها و جزئیات ریز هر تعامل، بدون نرم‌افزار CRM امکان‌پذیر نیست. این ابزار در کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌تواند جایگزین سررسیدها، فایل‌های اکسل یا یادداشت‌های کارمندان فروش شود.

سامانه آموزشی

سامانه آموزشی کارماران به منظور توانمند سازی شما و کسب و کارتان در اختیار شما قرار دارد.

در این سامانه هر آنچه که در مسیر بهبود مدیریت کسب و کار و یا توسعه مهارت های فردی تان، آموزش مهارت های فنی برای شروع کسب وکار، شیوه های فروش و بازاریابی و ده ها موضوع مورد نیاز شما در دسترس شما قرار دارد.

سامانه کارامان با برگزاری دوره های تخصصی، برگزاری آزمون آنلاین، ارزیابی و صدور گواهی نامه های مختلف می تواند در رشد و توانمند سازی شما نقش مهمی ایفا نماید.

 

 


برچسب‌ها: